maandag 3 november 2008

Merry Xmas

Gister en vandaag heb ik 2 kaartjes gemaakt. Voor beide heb ik het papier van My Mind's Eye gebruikt. Echt erg leuk!

Image and video hosting by TinyPic

Hierbij heb ik gebruikt: stempel van Sugar Nellie, Prima Marketing bloemen, spacers, ronde tekst-stempel van Kelly Panacci.

Image and video hosting by TinyPic

Voor dit kaartje heb ik een stempel van Kelly Panacci gemaskt, witte bloemen van Artemio (bestempeld met een stempel van Hero Arts), knoopjes van Foof-A-La gebruikt.
Verder heb ik dit kaartje lekker simpel gehouden.

Groetjes Marijke

2 opmerkingen:

Ilona zei

Ik vind ze weer helemaal gaaf. Alleen jammer van dat gruis tussen je papiertjes ;-) Kleinigheidje hou je toch hè. Die laatste beschrijf jij al simpel, maar ik vind hem wel helemaal gaaf. Leuk ook dat je op die blommetjes gestempeld hebt.

Groetjes, Ilona

Anoniem zei

Erg leuk Marijke!