dinsdag 16 december 2008

Kinderfeestje

Een paar weken geleden ben ik door een collega gevraagd of ik op het kinderfeestje van haar dochter wou komen, om iets met een aantal meiden te maken. Alleen het idee vind ik al super!
Morgen is het zover, met 11 meiden ga ik een canvasje scrappen.
Voordat we gaan beginnen maak ik een groepfoto die ze dan gaan gebruiken. Ik heb allerlei echte meiden-papiertjes gevonden, leuke chipboard embellies, lintjes en noem maar op.
Ook werd mij gevraagd of ik een voorbeeld wou maken, tuurlijk! Dit is het resultaat:

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb papier gebruikt van Scenic route, aquarelverf en een foto van mijn neefje.

Ondertussen begin ik nu wel een beetje zenuwachtig te worden, het is voor het eerst dat ik zoiets ga doen.... Maar het wordt vast leuk en gezellig!

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

ja echt een hartstikke layout: erg leuke kleurtjes gebruikt ook!

XX Tessa