dinsdag 10 november 2009

Award

Image and video hosting by TinyPic

Deze award kreeg ik van Liesbeth. Dank je wel!!
Het vragenlijstje moet met 1 woord be-antwoord worden (erg lastig voor mij, ik praat zo graag!).
Ik ga mijn best doen:

1.Waar is je mobiele telefoon? Bureau
2. Je haar? Zwart
3. Je moeder? Ellen
4. Je vader? Arend
5. Favoriete eten? Pannekoeken
6. Waar heb je vannacht overgedroomd? Dat mijn papierkast helemaal leeg was!
7. Favoriete drankje? Thee
8. Je droom/doel in het leven? Gelukkig en gezond zijn
9. In welke ruimte van het huis bevind je je? Hobbykamer
10. Je hobby? Scrapkaarten maken
11. Je angst? Spinnen
12. Waar wil je zijn over 6 jaar? Waar ik nu ben
13. Waar was je afgelopen nacht? Bed
14. Wat lust je absoluut niet? Boerenkool
15. Muffins? Zelfgebakken (Jammie!)
16. Wat staat er op je wensenlijst? Groter huis (met grotere hobbykamer)
17. Waar ben je opgegroeid? Wijchen
18. Wat heb je het laatst gedaan? Gedouched
19. Wat voor kleding heb je aan? Pyama
20. Je TV? Beneden
21. Huisdieren? Veel :-)
22. Vrienden? JA
23. Je leven? Goed zo
24. Je humeur? Ook prima
25. Mis je iemand? Mijn ouders (zijn op vakantie)
26. Vervoermiddel? Auto
27. Wat draag je absoluut niet? Hakschoenen
28. Favoriete winkel? Action
29. Favoriete kleur? Tjee.....
30. Wanneer heb je voor 't laatst gelachen? Vandaag
31. Wanneer heb je voor 't laatst gehuild? Gister
32. Beste vriend? 4 zelfs
33. Een plek waar je steeds weer naartoe moet? Werk
34. Facebook? Nee
35. Favoriete plek om te eten? Thuis

En dan moet ik em nou ook nog doorgeven!
Dit doe ik aan: Xandra, Angélique, Tamara en Linda.

Geen opmerkingen: