donderdag 29 juli 2010

Thinking of you DDC #48

Dit is mijn 2e berichtje vandaag :-)
Scrol iets naar beneden en je ziet de eerste ook!

Deze kaart gemaakt met de sketch van Double Dutch. Erg leuk dat werken met sketches.

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb papier gebruikt van Kaisercraft, nestabilitie, de randstans is van Tim Holtz (dank je wel Ingrid, dat ik ermee mocht spelen!), hotfixjes, bloemen van Prima Marketing. En die leuke blaadjes heb ik gemaakt met een pons-set van Nellie Snellen (gekregen van Ilona en William voor mijn verjaardag, ben er erg blij mee!).
Tilda is ingekleurd met aquarell potloden.

3 opmerkingen:

M@rtine zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de Sketch van Double Dutch.

Bedankt voor je deelname!

Groetjes Martine

Debby Kuster zei

hij is erg leuk geworden
ik werk ook graag met sketches
heel erg leuk geworden

Ilona zei

Heej, postje gemist... Wat een gave kaart issut geworden! En die blaadjes zijn cool hè ;-)