woensdag 11 augustus 2010

Happy Anniversary

Dit pocket-kaartje gemaakt voor mijn baas (de manager zorg en welzijn van het zorgcentrum waar ik werk). Komende vrijdag zijn wij (alle collega's) uitgenodigd voor een bbq bij hem thuis, laat dat nou net de dag zijn dat hij 30 jaar getrouwd is!
Met alle collega's hebben we geld ingezameld en daarvan een bon bij Intratuin gehaald.
Die bon moet natuurlijk wel leuk gegeven worden.... Dus ben ik weer aan de pruts geweest :-)
Weer een simpeltje, maar ik vind dat ie genoeg zegt.

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb kraft gebruikt voor de basis, papier van Mustard Moon (uit het stof gehaald, maar o zo leuk!), bloemen van Prima en de tekst is van Hero Arts.

2 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

Ik zag het gelijk: mustard moon... het blijft leuk papier, ik ben er helaas bijna doorheen.

Het is een super leuk kaartje geworden!

xxx Tessa

Liesbeth zei

Hey hij is leuk geworden Marijke!
Tot dinsdag,
groetjes Liesbeth