zaterdag 21 augustus 2010

Wezen shoppen bij doe@ding!

Vanmorgen ben ik met Xandra naar Spijkenisse gereden (een stuk dichterbij dan verwacht, ruim 30 minuutjes), toch maar eens een kijkje nemen bij Doe a Ding. Xan was er donderdag al geweest, natuurlijk was ik weer een nieuwsgierig, hihi!

Dit heb ik meegenomen:

Image and video hosting by TinyPic
3 leuke lintjes, dew drops, e-line bloemen van Prima en papier van Echo Park (life is good) met bijpassend cardstock.

Door Xan werd er het 1 en ander uit mijn handen gepakt, nog voor mijn verjaardag.

Image and video hosting by TinyPic
Bloemen van Prima en Hero Arts, een paperpad van Sei en cardstock voor bij het papier van My Minds Eye (Alphabet Soup).

Dank je wel Xandra, ben er erg blij mee :-D

Jullie weten wel wat ik vanavand ga doen zeker? Mijn handen jeuken om ermee aan de slag te gaan....
Ik heb ook nog magnolia's liggen die nog niet vies zijn geworden, hmmmmm!

2 opmerkingen:

mariska zei

Hahaha! Ga er lekker van genieten!
Veel plezier ermee!!

Liefs mariska

Liesbeth zei

Dat ziet er goed uit!
Veel plezier ermee.
groetjes Liesbeth