vrijdag 24 december 2010

Season's Greetings

Dit kaartje is bij de ontvanger op het matje gevallen, dus nu kan ik em hier laten zien :-)
Maar ook wil in dit berichtje iedereen hele fijne feestdagen wensen en een gezond, gelukkig en creatief 2011!
Misschien kom ik voor de jaarwisseling nog wel een nieuw kaartje laten zien.


Ik heb 1 van mijn eerste Tilda's gebruikt, ze blijft een schatje! Het papier is van My minds eye (uit 2008), maar blijft ook nog zo leuk om te gebruiken. Gelukkig heb ik via een forum nog wat van deze lijn kunnen overnemen, dus voorlopig kan ik weer vooruit!
De tekst is van Hero Arts en natuurlijk ook weer hotfixjes gebruikt.

Tot de volgende keer weer :-)

3 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

Super leuk kaartje. Enne... fijne kerstdagen!!

xx Tessa

Liesbeth zei

leuk Marijke!
groetjes Liesbeth

Angélique zei

sWat een leuk kaartje! :)