zondag 23 januari 2011

Congratulations

Eindelijk ben ik daar weer met een kaartje! Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik teveel hobby's heb en te weinig tijd.... ;-) De laatste tijd ben ik aan het borduren geslagen, ook erg leuk om te doen.
Eind december was ik begonnen aan dit kaartje, Tilda moest alleen nog ingekleurd worden. Dat heb ik van de week eindelijk gedaan!


Het papier is van Basic Grey (green at heart), het leuke randje heb ik gemaakt met een doohickey-stans van Magnolia. De tekst is van Hero Arts, de bloemen van Prima Marketing. Tilda is ingekleurd met copic, maar het jurkje heb ik op designpapier gestempeld en uitgeknipt!
Ook mogen de hotfixjes niet ontbreken op deze kaart, deze komen uit Ilona haar voorraad :-)

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

Wat een schattig kaartje weer, moet je vaker doen ;-) maar ja andere hobby's kosten ook tijd, en juist de afwisseling maakt het zo leuk... toch?

xx Tessa