zondag 19 juni 2011

Wishing you a day that sparkles

Vers van de pers ;-) Vandaag heerlijk zitten prutsen en met dit rare weer voel ik me niet eens schuldig om heel de dag binnen te zitten!
Van de week was mijn 1e copic leeg :-( Gelijk een nieuwe besteld, maar helaas deed deze er 4 dagen over om thuis te komen. Ondertussen met een kaartje begonnen, afdrukje met distress inkt ingekleurd. Wou ik een tekst digi-stamp uitprinten, zijn de cartridges leeg. Dus dat feestje ging ook niet door.... Hopelijk komen deze morgen binnen, dan kom ik weer snel terug met een nieuw kaartje!


Het papier is van MME (Lime Twist - Happy go lucky), tekst is van Whiff of joy, DieNamic stans gebruikt. Waar de bloemen van zijn? Geen idee, ik heb ze al jaren! Verder heb ik nog een lintje gebruikt en wat hotfixjes.

Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen: