zaterdag 10 september 2011

Stempelmekka!

Sorry voor de slechte foto's, eigenlijk moet ik 's avonds ook geen foto's maken en hier plaatsen. Maar ik wil jullie mijn nieuwe aankopen van de beurs niet onthouden... :-)
Wat niet op de foto staat zijn 2 opbergtasjes voor mijn copic's en de ez-mount, ik denk dat jullie wel weten hoe die eruit zien ;-)
Magnolia had nieuwe kerst-stempels bij, die kon ik natuurlijk niet laten liggen.


Op deze 2e foto zijn de 1e 3 nieuwe kerstjes en de andere 2 zijn wat 'oudere'. Nou ja, oud?


En hier op de 3e foto, de doily die ik niet kon laten liggen en het resultaat van de make en take die ik bij Magnolia gevolgt heb.


En nu, ja nu is het gedaan met de beurzen en nieuwe aankopen. Nu moet ik gaan sparen voor de Art Specially in april :-P


Bedankt voor het kijken!





1 opmerking:

Ilona zei

Jij bent weer goed geslaagd hè! Gelukkig heb je nu in elk geval wat Magnoliaatjes om mee te spelen, want de rest was al bijna versleten :-) Ik ben benieuwd naar de rest van je reisverhalen.