zaterdag 12 mei 2012

Happy anniversary

En weer een kaartje van mij!
Deze keer was het een behoorlijke uitdaging... De afgelopen 2 weken had Doe@Ding een geweldige actie: een pizzadoos met papier vullen voor het zeer zachte prijsje van 12,50. Xandra is naar Spijkenisse geweest en heeft voor ons samen een doos gevuld ;-P
Ze had ook papier uitgezocht wat voor mij zeker een uitdaging zal worden, papier wat ik anders nooit gekocht zou hebben. Maar dat maakt het niet minder leuk!
Dit is mijn eerste 'uitdagings' kaartje en raad eens... Ik ben er best tevreden over!


Het papier is van MME (State of the Heart), de stempel is van Lily of the Valley (geen magnolia? nee hoor, ik ben niet ziek) en ingekleurd met Distress Inkt. Verder heb ik de bloemen gemaakt met een stans van MFT en de tekst is van Hero Arts. Het metalen houdertje is van Ranger.

Bedankt voor het langskomen en ik ben benieuwd wat jullie van mijn uitdagingskaartje vinden ;-P

1 opmerking:

decreatievetafel zei

leuk kaartje geworden!
groetjes Liesbeth