maandag 9 juli 2012

CCWS #31 Merry Christmas

Ook deze week is het me weer gelukt om mee te doen met de nieuwe challenge van Christmas Challenges (with Sketches).
De sketch is gemaakt voor Angélique, wat was ie leuk om mee te werken zeg!


Dit lieve Pure Innocence mocht ik van Xandra gebruiken en ik heb haar ingekleurd met Distress Inkt. Het papier is van Paper & Pictures. De sterren border heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart. En de tekst is van CC Design.
Verder alleen nog een paar pareltjes toegevoegd.

Bedankt weer voor het langskomen :-)

2 opmerkingen:

decreatievetafel zei

Hij is weer superleuk geworden!
Groetjes Liesbeth

Angélique zei

Ja hoor! Daar is je kaartje! :)
Wat heb je er een lieverdje van gemaakt!!
Bedankt voor het gebruiken van mijn schets en het meedoen bij CCWS

*hugs*
Angélique - CCWS DT