dinsdag 3 juli 2012

Hope you have a great day

Zoals beloofd kom ik vandaag weer een nieuw kaartje laten zien :-)
Het kon nog niet eerder want vandaag is Ans jarig (van harte gefeliciteerd!) en dit kaartje is voor haar!


Het papier is van Echo Park (Sweet day), Tilda is ingekleurd met Distress Inkt (refills en Markers). De leuke bloemen heb ik gemaakt met stansjes van Memory Box en de tekst is van Penny Black. De doily en het ticket heb ik gemaakt met DIe-Namic stansjes van MFT.

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge van Tilda's Town #7 Time to Celebrate.

6 opmerkingen:

Zw@@n zei

Dat is een heel leuk kaartje, Marijke.

Corrie zei

Ik vind je kaart weer prachtig Marijke leuke kleurtjes helemaal goed groetjes Corrie

Janneke zei

Wat een mooie kaart ;o)
Leuk dat je meedoet bij Tilda's Town deze week

Becky zei

Such a pretty card
Thanks for joining us for this challenge at
Tilda's Town Challenges
Hugs, Becky x

I've got candy on my blog if youre interested http://attic-crafter.blogspot.co.uk/

Tina Makuc zei

What a beautiful card!!!
The layout is great and Tilda's coloured til' perfection!!!!!
Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!!!
Hugs, Tina

Unknown zei

Beautiful!! Thanks for playing along at Tilda's Town this week:-)
Hugs
Karen
xxx