vrijdag 17 augustus 2012

BBQ invitation

Toen ik de nieuwe uitdaging van Elke kaart een feestje zag, wist ik gelijk dat ik deze lieve Tilda wou gebruiken. De uitdaging is: het is vakantie.
Tja, wat doe je in deze vakantie met dit warme weer? Mensen uitnodigen voor heerlijke gezellige BBQ!!
Vandaar dit kaartje, het was een waar feestje om em te maken ;-P


Het papier is van MME (on the sunny side), Tilda is ingekleurd met Copic's. De vlaggetjes heb ik gemaakt met een stans van Crealies. De zwarte letters op de vlaggetjes zijn van Nellie Snellen. Verder heb ik parels van ZVA gebruikt.
Het woord Invitation is van Magnolia. De bloemen zijn van Prima Marketing.

Bedankt weer voor het langskomen!

5 opmerkingen:

Marja zei

Wat een gave kaart Marijke. Erg mooi ingekleurd en een ware uitnodiging!

Aletta zei

Wat een mooie kaart, geweldig leuk hoe je de tekst bbq heb verwerkt in de vlaggetjes.

Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

Groetjes Aletta

Corrie zei

Je hebt een prachtige zomerse kaart gemaakt Marijke en voor de BBQ is het heel mooi weer.
groetjes Corrie

Je@net zei

Super leuk en zomers kaartje, Marijke!

* Üla * zei

Wat een vrolijk en zomers kaartje, Marijke! Leuke kleuren en details en de vlaggetjes maken het af!
Bedankt dat je meedoet met de EKEF uitdaging.
Groetjes Ula