dinsdag 21 augustus 2012

New Baby

Al even geleden heb ik dit leuke aapje gekocht, later op vakantie in Friesland heb ik de tekst gekocht bij de Duif. En weer even later vond ik de Jungle bladeren in de aanbieding bij Cute Stamps and Cards... :-P
Met deze leuke combinatie moest gewoon een kaartje gemaakt worden. Al werd het nog best lastig want is een redelijke grote afdruk, maar het is gelukt en ik ben er best happy mee!




Het papier is van MME (Indie Chiq - Citron), het aapje-bladeren en de new baby tekst zijn van Magnolia en de ronde tekst is van Nicole Verkooijen.
Het lieve bedeltje heb ik gekregen (maar van wie, ik weet het niet meer!)
Ik heb stansen gebruikt van MFT, Magnolia en Memory Box.
Verder heb ik alleen nog maar wat pareltjes toegevoegd.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Scrap-Card Challenge #32 Gebruik minimaal 2 verschillende stansen

3 opmerkingen:

Corrie zei

Wauw ,wat een prachtige kaart Marijke leuke details
groetjes Corrie

Ilona zei

Hijs leuk Marijke! Ik weet ook wel iemand naar wie 'ie toe kan, want tijdens Merels feestje kreeg Heleen baby Tijs ;-)

Maar errug leuk kaartje, je maak vast een goede kans in de challenge!

Neltine zei

Hey die Marijke,

Wat een gaaf kaartje en dat aapje is zo lief.
Prachtig gemaakt hoor!

Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

Groetjes,
Neltine