donderdag 29 november 2012

Prettige feestdagen

Al weken ben ik in de ban van kerstkaarten maken, eigenlijk maak ik ze het hele jaar door.
Maar ik moet toegeven, de inspiratie is de laatste tijd ver weg. Of het nou komt omdat ik voor de hobbydag zoveel gemaakt hebt? Of ligt het aan de lange donkere avonden waardoor ik liever op de bank neerplof met een boek of een film? Ik weet het niet....
Wel weet ik dat ik de komende 3 weken hard aan de slag moet, vanmorgen werd aan me gevraagt of ik 25 kerstkaarten op bestelling wil maken. Het is een beetje kortdag, maar hé, moet lukken! Toch?
Ondertussen beginnen er wel wat ideetjes te borrelen, nu de uitwerking nog.

Hier alvast een voorproefje waar ik de komende weken mee bezig ben: kerstkaarten!


Het papier is van Maja Design (eindelijk durfde ik het aan om de paperpad te gebruiken, maar pas nadat ik een 2e had gekocht.... oeps!), de kerstballen heb ik gemaakt met stansjes van MFT. De tekststempel is van Crealies en Tilda is ingekleurd met Distress Inkt.

Bedankt voor het langskomen!

Geen opmerkingen: