zondag 17 maart 2013

Happy Birthday

Gister was Ria jarig (nogmaals van harte gefeliciteerd!) en voor haar maakte ik dit kaartje ;-P
Sinds een lange tijd krijg ik de smaak weer te pakken, het was/is druk met werken en de voorbereiding voor het verhuizen (lees: uitzoeken wat de meubels e.d. worden!) Nog ongeveer 8 weekjes en dan is het zover, Joehoe!!!



Het papier is van MME (Collectable, Unforgettable), Tilda is ingekleurd met copic's (jaja, ik kan het nog steeds).
Als het stanswerk heb ik gedaan met stansjes van MFT. En ook de tekst is van MFT.
Verder nog een paar parels en klaar was ie! Wat klinkt het nu zo simpel en snel, maar ik moet bekennen dat ik alles bij elkaar toch een week of 2 aan deze kaart bezig ben geweest....

Bedankt voor het langskomen en tot snel (heel snel!).

3 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Marja zei

mooi geworden en wat heb je de stempel mooi ingekleurd.

Ria zei

En het is werkelijk een prachtig kaartje, ik ben er erg blij mee en mijn schonezus heeft weer vol bewondering naar de kaartjes zitten kijken.
Liefs, Ria