donderdag 18 april 2013

Just Married

Dit kaartje maakte ik vorige week (tijdens een heeeerlijk midweekje Leersum, alleen maar prutsen en wandelen, hihi!) op bestelling.
Een nichtje gaat trouwen en mijn moeder vroeg of ik een kaartje wou maken. Natuurlijk kan dat ;-P
De foto is niet al te best, ik kan helaas geen nieuwe maken want het kaartje ligt bij mijn ouders thuis....



Het papier is van Maja Design (Vintage Spring Basics). Ja ja, helemaal nieuw en gelijk gebruikt (zal ik het ook gaan leren?).
De bloemen heb ik gemaakt met stansen van MFT en de tekst is van Joy.
De swirl is gemaakt met een DooHickey stans van Magnolia en de parels komen uit mijn parel-doosje.
Tilda en Edwin heb ik ingekleurd met Distress Inkt.

Bedankt voor het langskomen en wie weet tot snel!

3 opmerkingen:

jolanda zei

super mooi kaartje

Marja zei

Je bent goed geslaagd voor het kaartje zeg! En het kost mij ook altijd moeite om nieuw papier direct te gebruiken.

Ilona zei

Goe gedaan wijffie ;-p Supermooi kaartje. Net als die ene die nu op de kast staat trouwens, dankjewel! {HUGS}

Ilona