vrijdag 16 augustus 2013

Hartelijk gefeliciteerd

Gisteravond heb ik dit kaartje gemaakt. Het was een opdrachtje voor een collega, van haar krijg ik regelmatig de vraag om een kaartje op bestelling te maken :-) Zo wordt mijn hobbypotje weer een beetje gespekt, hihi!
Het kaartje is voor een stel dat 25 jaar getrouwd is.


Het papier is van Maja Design (summer vintage), het label heb ik uit kurk gemaakt, de vlinder heb ik gemaakt met de set: Blissful butterflies van MFT. De tekst is van Crealies en het touw van Different Colours. De knoop komt uit een leuk tasje van Action.
Het lint komt uit de lintjes-doos, maar ik denk dat deze van Intratuin is.

Bedankt voor het langskomen!

1 opmerking:

Marja zei

leuk kaartje Marijke. Lijkt mij best moeilijk om het altijd in opdracht te doen, maar jou lukt dat altijd erg goed