vrijdag 18 oktober 2013

Nieuws!

De laatste tijd is het aardig stil geweest hier, druk met andere bezigheden....
Bijvoorbeeld haken, zo leuk en ontspannend om te doen!
Vorig weekend heb ik een scrapweekend bij mij thuis gehad, ieder kreeg een lief, klein gehaakt theepotje (natuurlijk ben ik weer vergeten om een foto te maken). Ieder was er blij mee dus missie geslaagd!

De komende tijd is het de bedoeling dat jullie mee op dit blog te lezen hebben. Gisteravond heb de knoop doorgehakt en besloten dat ik demonstratrise voor Stampin' Up ga worden! Vanmorgen heb ik me aangemeld en ik hoop deze week mijn eerste pakket te mogen ontvangen. Het is mijn insteek om 1 november er vol tegenaan te gaan :-P Ik heb er zin in en mijn handen jeuken om aan de slag te gaan!

De komende weken zal mijn blog hier en daar wat veranderen, dus schrik niet als het er wat anders uit gaat zien ;-)

Tot snel!

Geen opmerkingen: