dinsdag 29 oktober 2013

Thanks so much

Goedemiddag allemaal,
 
Ik kom weer even langs, deze keer niet met een hoop informatie maar om jullie weer wat te laten zien :-)
 
Vorige week ben een weekje met vakantie geweest, samen met mijn moeder. We hebben een midweek lang heerlijk geprutst, gelezen, gewandeld en we hebben ook nog wat gehandwerkt.
Misschien klink ik nu als een oude muts, maar ik vond het heerlijk!
De buurvrouw en haar zoon hebben die week mijn vogeltjes en vis verzorgd, daar moest dus iets voor gemaakt worden.
 
 
Het envelopje rechts is gemaakt met de SU-stempel Off the Grid. Verder heb ik gebruik gemaakt met de Six Sided Sampler en de Label Love.
Samen met een touwtje en de tekst erbij, klaar is kees.
Ik heb er wat geld in gedaan, de buurjongen was er blij mee ;-)
 
Het label maakte ik aan een bloemetje.
Deze is gemaakt met SU Off the Grid en de stempelset Field Flowers.
Een mooie set met veel mogelijkheden!
 
Tot de volgende keer!