donderdag 14 november 2013

Thank you

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik deze 2 labels om te laten zien.
Eind oktober deed ik mijn eerste verzamelbestelling, de dames die bij mij bestelden kregen beide zo'n label als bedankje :-)
 

 
Ik heb gebruik gemaakt van de Flower Shop bundle, de achtergrondstempel En Français.
Het scallop cirkeltje met Thank you komt uit de set Label Something en deze heb ik uitgeponst met de scallop cirkel pons 7/8.
 
Verder wil ik nog even zeggen dat ik 28 november weer een verzamelbestelling plaats. Wil je mee bestellen, zorg dan dat jouw bestelling en betaling voor 26 november bij mij binnen zijn!
 
Bedankt weer voor het langskomen ;-)


1 opmerking:

Ria zei

Oh dat zijn weer erg leuke labeltjes Marijke.
Leuk die accenten zoals dat lintje met dat gestrikte touwtje er bij.
Liefs, Ria