vrijdag 6 december 2013

110 labels ;-)

Hoi Allemaal,
 
Ik weet het, het is alweer even geleden dat ik wat heb laten zien.
Maar, ik heb niet stil gezeten!
Ik kreeg een opdracht om 110 labels te maken. Tja, vraag zoiets aan mij en dan gaan de hersens kraken, op zoek naar een leuk idee. Ik moet zeggen, het idee was snel geboren! Maar de uitwerking vergde iets meer tijd dan ik had verwacht :-)
 
Dit is het label:
 
 
En hier de hele stapel die ik gister heb afgeleverd op de plek van bestemming:

 
Ik heb producten van verschillende merken gebruikt. Alleen de inkt en het stempelpapier is van SU.
 
Bedankt weer voor het langskomen en tot snel!
 
PS: 21 december doe ik weer een verzamelbestelling bij Stampin' Up!
Wil je bestellen zodat jouw pakje op tijd is om nog even onder de kerstboom te liggen?
Geef dat jouw bestelling voor 11 december door!

Geen opmerkingen: