vrijdag 13 december 2013

Prettige feestdagen

Goedemiddag allemaal,

Het is druk, druk met van alles. De feestdagen staan voor de deur, dus de kerstkaarten moeten weer geschreven en verstuurd worden. Maar.... Ik heb zoveel kaarten verkocht dat ik er weinig meer over heb. Dus ik zal nog hard aan het werk moeten! Maar dan zijn er ook nog de opdrachten die ik nog moet maken. De volgende label-opdracht is al in volle gang, 60 labels voor verjaardagen.
Maar ook dit kaartje maakt ik in opdracht.
Hiermee wil ik laten zien dat je met een mooie bloem ook een kerstkaart kan maken :-)
Deze kaart is voor een oudere dame, waarvan haar dochter wilt dat ze iets moois heeft om naar te kijken.... Best goed gelukt dacht ik zo!


Voor deze kaart maakte ik gebruikt van de stempelset Stippled Blossems, diverse kleuren SU inkt.
Ook het cardstock is van Stampin' Up!

Bedankt weer voor het langskomen, ik kom snel weer terug! Gisteravond ben ik weer eens aan het inkleuren geweest. Maar voordat ik dit kan laten zien.... Nog even geduld!

Geen opmerkingen: