zondag 5 januari 2014

Een nieuwe woning

Met de kerstdagen kreeg ik de vraag of ik ook verhuiskaartjes in opdracht maak.
Oei, daar moest ik even over nadenken, verhuiskaartjes maak ik niet zo vaak.
Maar na overleg zijn we er samen uitgekomen, het moest een subtiel, niet te kleurrijk kaartje worden.
Dit kaartje maakte ik al proefexemplaar en werd goedgekeurd.
De opdracht: 40 kaartjes, het liefst zo snel mogelijk leveren :-)
 

En ja hoor, ze zijn afgeleverd bij de persoon in kwestie, dus nu kan ik ze ook hier laten zien :-)
 
De gebruikte materialen zijn:
Stempelsets: Nederlandse Sentimenten, Gorgeous Grunge.
Papier: Crumb Cake, Crisp Cantaloupe en Whisper White.
De vlinders heb ik gemaakt van Crumb Cake met de Beautiful Wings Embosslits.
Het hartje heb ik gemaakt met de Hearts a Flutter stempelset met bijpassende stansen.
Verder heb ik nog wat touw, vellum en pareltjes gebruikt.
 
Verder heb ik nog even een mededeling. In mijn vorige post heb ik per ongeluk het verkeerde emailadres van Willeke gezet. Deze eindige met @outkook.com oeps!
Het juiste emailadres is:
Voor degenen die Willeke een mailtje hebben gestuurd en nog geen antwoord hebben gekregen: zouden jullie het adres even willen nakijken?
Sorry voor het ongemak!

Geen opmerkingen: