donderdag 9 januari 2014

Sneak Peak

 
Goedemiddag allemaal,
 
Eergister kwam er een geweldig pakket binnen... Met allemaal leuke nieuwe goodie's van Stampin' Up! Het pakket bevatte een boel producten uit de SAB en de nieuwe Sping/summer catalogus.
Vandaag heb ik een heerlijk knutseldagje ingelast en deze 2 labels zijn er tot nu toe uit mijn handen gekomen :-)
 

Gebruikt materialen zijn:
Scalloped Tag Topper Punch (spring/summer Catalogus)
Papier: Whisper White en Pool Party
Inkt: Pool Party, Wisteria Wonder, Rose Red, Summer Starfruit, Basic Black.
Stempelsets: Happy Congratulatione (spring/summer catalogus) en de tekst komt uit de Petit Pairs set.

Wil je de nieuwe catalogus ontvangen en je komt niet naar de leuke workshopdag in Amersfoort, dan kun je deze voor €1 excl. verzendkosten bestellen bij mij.

Mochten jullie me kwijt zijn... Ik ben aan het freubelen in de aanbouw :-)

Geen opmerkingen: