maandag 25 augustus 2014

Short & Sweet

Hoi Allemaal,
 
Stampin' Up! heeft deze week een geweldige aanbieding!
Wil je als eerste alle nieuwtjes weten en leuke meetingen bijwonen?
Wil je graag jouw Stampin' Up! producten kopen met korting en nieuwe mensen ontmoeten?
 
Dan kun je overwegen om ook demonstratrice te worden bij Stampin' Up!
Deze week (tm 28 augtus) kun je instappen als demonstratrice voor €129 en spullen uitzoeken voor €195.
Dit betekend een voordeel van €66 en je krijgt er een start kit bij twv €60 (deze bevat oa catalogussen). Dus je kan gelijk aan de slag met party's geven :-)
 
 
 
Ik begeleid je tijdens jouw unieke Stampin' Up! avontuur. Je kan altijd bij me terecht met vragen.
Twijfel je om aan dit leuke avontuur te beginnen? Neem dan contact met me op via mail of bel/whatts app me op: 06-11913676
 
Twijfel je niet en wil je lid worden van mijn team?
 
Tot ziens in mijn team!

Geen opmerkingen: