zondag 31 augustus 2014

Winnaar en kaartje 45 jaar getrouwd

Goedenavond allemaal,

Zoals beloofd maak ik vandaag bekend wie de winnaar is van de cadeaubon twv €5!
Dit is geworden... Trommelgeroffel......

Annemarie!
Met het blog : Annemarie's kaarten.

Van harte gefeliciteerd! Neem je contact met mij op? Dan krijg je daarna een mailtje terug met de gegevens die je nodig hebt om de bon te incasseren :-)

Ook heb ik een kaartje om aan jullie te laten zien. Deze maakte ik op bestelling voor een echtpaar die 45 jaar getrouwd zijn.


Ik maakte gebruik van de achtergrondstempel Pleasant Poppies, deze heb ik ge-embost met witte embossingpoeder en daarna ingekleurd met de Stamin' Up! markers.
Het label komt uit de Four Frames Bundle en de cijfers uit de photopolymer set: Day to Day.

Een fijne avond allemaal, en tot snel!

Geen opmerkingen: