donderdag 25 september 2014

Countdown to Christmas #13

Hoi allemaal,

Het is weer donderdag en dat betekend weer een kerstkaartje op mijn blog :-)
Ik had een idee in mijn hoofd, alleen pakte die anders (leuker) uit dan dat ik wou. 
Ook kwam in tot de conclusie dat ik nog grote vellen, 12" x 12" heb, dus ik heb nu een design velletje gebruikt die nu met pensioen is. Maar, er staan nu wel 2 pakken op mijn lijstje om mee te bestellen op 1 oktober! Weer een leuk excuus toch :-P

Maar goed, terug naar mijn kaartje, nou ja, hanger. Ik ben er tevreden over. Vinden jullie het wat?


Ik maakte gebruik van de volgende producten:

Stempelset: White Christmas
Kleurmedium: Many Marvelous Markers
Papier: ouder designpapier, aquarelpapier, Garden Green
Tekst uit de set Holiday Home
Kader uit de set: Itty Bitty Banners met de Banner Framelits Dies.
Cherry Cobbler Baker's Twine en een paar Frosted Sequins om het af te maken.

Nog een fijne donderdag en tot snel, de volgende kaartjes staan al klaar om te showen :-) 



Geen opmerkingen: