donderdag 4 september 2014

Countdown to Christmas

Goedenavond allemaal,

Hier ben ik weer, deze keer met iets nieuws: de countdown to Christmas blogpost.
Vanaf deze donderdag duurt het nog maar 16 weken, dan is het alweer 1e kerstdag!
De komende 16 weken laat ik jullie elke donderdag een kerstkaartje zien :-)
Met de allernieuwste producten, maar ook met producten uit de jaarcatalogus.

Vandaag een kaartje met de geweldige veelzijdige stempelset: For the Birds.
Deze set stond al geruime tijd op mijn verlanglijstje, 2 weken geleden mocht ik hem toevoegen aan mijn 'collectie' :-)


Voor dit 10 x 10 cm kaartje maakte ik gebruik van de volgende producten:
Cardstock: Cherry Cobbler, Whisper White.
Design papier: Trim the Tree paperstack
Stempelset: For the Birds
Voor de sterretjes: Hello Honey, sponge dauber en de Decorative Masks Hearts & Stars
Rhinestone Basic Jewels
Het vogeltje is ingekleurd met de Blendabilities (met wat Dazzling Details op het mutsje en de kerstbal).

Bedankt voor het langskomen en tot snel!

Ps: woon je in het buitenland en wil je graag Stampin' Up! producten bij mij bestellen? Dit is mogelijk als je de producten bij mij thuis komt ophalen of als je ze ophaalt bij een Nederlands postkantoor/DHL-servicepunt! 

Geen opmerkingen: