maandag 22 september 2014

Sweet Girl

Hoi allemaal,

Hier weer een kaartje van mijn hand! Er is een meisje geboren en dit kaartje stuurde ik naar de trotse opa & oma :-)
Ik hoop dat zij deze ondertussen hebben mogen ontvangen.
Ook moet ik zeggen dat ik blij ben met dit resultaat, een beetje van mezelf en een beetje inspiratie van Sandra (voor de leuke geemboste hartjes. Zo jammer dat deze met pensioen is...).


De door mij gebruikte producten zijn:

Stempelset: Baby we've grown.
Papier: designer paper Lullaby, Blushing Bride, Naturals White, Hello Honey, Baked Brown Sugar en aquarelpapier.
Lint: Natural 5/8" Chevron Ribbon
Inkt voor het inkleuren en de afdrukjes: Stazon, Blushing Bride, Baked Brown Sugar, Hello Honey.
En een paar Pearl Basic Jewels om het geheel af te maken.

Bedankt voor het langskomen en tot snel :-)

Geen opmerkingen: