donderdag 30 oktober 2014

Countdown to Christmas #8

Hoi Allemaal,

Nog maar 8 weken en dan is het kerstmis. Ik merk wel, dat sinds ik bezig met de countdown, de weken sneller lijken te gaan! Voor ik het weet is er een week voorbij en zit ik weer een countdown blogbericht te typen.
Ik hoop dat jullie me nog niet zat zijn ;-P

Voor deze kaartjes ben ik aan de slag gegaan met mijn heattool-vriendje.
Het is 1 van de eerste technieken die ik geleerd heb, en ik blijf het leuk vinden om ermee te werken.
Ik heb de sterren gestempeld met versamark inkt en daarna bestrooid met White Stampin' Emboss Powder.
En dan komt mijn vriendje om de hoek kijken en mag zijn werk gaan doen.
Een tip bij deze techniek: gebruik voor het stempelen de Stampin' Embossing Buddy. Wrijf hiermee over het papier en er blijven geen ongewenste korreltjes embossing poeder aan je papier plakken!


Hieronder vind je de door mij gebruikte producten.

Wil je graag Stampin' Up! producten bij mij bestellen? Dat kan!
1 november plaats ik een verzamelbestelling en bestel ik graag jouw spulletjes voor je mee.
Je kan jouw bestelling doorgeven via mail, telefonisch, app of persoonlijk :-)



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: