donderdag 23 oktober 2014

Countdown to christmas #9

Hoi Allemaal,

En ja hoor, er is weer een week voorbij. Nog 9 weken en dan is het al kerst!
Voor dit kaartje ben ik aan het spelen geweest met de Festival of Trees Bundle.
En leuke set die niet alleen voor de feestdagen te gebruiken is.

Zoals jullie kunnen zien ben ik weer met de glitters aan het spelen geweest, het geen net even dat extraatje aan de kaart.
Deze keer geen tekst, om eerlijk te zijn vond ik deze er niet bij passen en had ik geen plek meer ;-)

Tot snel, dan kom ik weer voorbij met een kaartje!
Denken jullie aan mijn actie? Bij elke bestelling die je plaatst t/m 1 november maak je kans op een leuk weggevertje! Dit omdat ik nu een jaar demo ben en ik dit met jullie wil vieren.



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: