zaterdag 18 oktober 2014

Feest!!

Hoi Allemaal,



Het is feest bij mij! Vandaag ben ik precies een jaar demonstratrice bij Stampin' Up!
Een jaar waarin ik veel geleerd heb en heel veel plezier heb gehad.
Heerlijk heb zitten knutselen en voldoening heb geput uit het demonstratice zijn.
Er is geen fijner gevoel dan dat er iemand elke maand bij je komt voor een workshop en ziet dat diegene steeds enthousiaster wordt en zich thuis voelt met de producten die wij bieden.

Ik wil graag met jullie vieren dat ik een jaar demo ben. 
Dit doe ik door wat leuks weg te geven :-)

Plaats je tussen 18 oktober (vandaag dus) en 2 november een bestelling dan gaat jouw naam in de grote hoed en maak je kans om wat leuks te winnen. 
Bij een bestelling boven de €40 is dit iets exclusiefs :-)
Bij een bestelling onder de €40 geef ik ook iets leuks weg!

Ik ben er enthousiast over, ik hoop jullie ook!


2 opmerkingen:

Willeke zei

Gefeliciteerd meisie!!!!

Ilona zei

Wauw, is het alweer een jaar? Je moet wel fun hebben, want time flies behoorlijk. Van harte!