zondag 30 november 2014

Swaps!

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen vrijdagavond was ik te vinden in Nuland, daar was een Stampin' Up! bijeenkomst.
We kregen leuke tips en trics, we maakten een leuke make & take en kregen info over de leukste periode van het jaar :-P

Voor mij was dit de eerste SU bijeenkomst die ik bijwoonde, wat was het leuk!
Op het laatste moment heb ik nog 24 swaps gemaakt, deze ruil je voor andere swaps, zo kun je weer leuke ideetjes opdoen. Hoe leuk is dat! Ik ben dan ook blij dat ik toch nog swappies heb ik gemaakt.

Dit zijn ze!



Hieronder een overzichtje met de door mij gebruikte producten:

Big Shot met Magnetic Platform
Stars Framelits
Holiday Home Bundle
Punch: Petite Curly Label
stempelset: Honeycumb Helle (voor de tekst), Endless Wishes (voor de sneeuwvlokjes)
Inkt: Soft Sky, Early Espresso en Versamark
Embossing Buddy, Stampin' Emboss Powder White, Heat Tool.
Papier: Under The Tree Specialty Paper, Crumb Cake, Cherry Cobbler, Garden Green.
Metallic Baker's Twine Gold, Baker's Twine Cherry Cobbler en Old Olive

Bedankt voor het swappen iedereen!!

Ook wil ik jullie er nog aan herinneren dat die hele gave, coole instap-actie nog een paar dagen loopt.
2 december om 23 uur is de actie afgelopen en is het niet meer mogelijk om voor deze voordelige prijs in te stappen als demo.
Heb je vragen? Neem dan contact met me op, ik sta voor je klaar!

Geen opmerkingen: