zondag 5 april 2015

Happy Easter!

Hoi Allemaal,

Allereerst wil ik jullie fijne paasdagen wensen, aan het weer zal het niet liggen. Toen ik net uit bed kwam (lang leve de nachtdiensten) zag ik dat het prachtig weer is! Niets is fijner dan uit bed komen en dat je de vogeltjes hoort fluiten en het zonnetje dat schijnt :-) 

Afgelopen maandag had ik een workshop bij mij thuis, toen hebben we dit kaartje gemaakt. We zijn aan het kleuren gegaan met de Many Marvelous Markers en het inkt uit de inktpads. Een heerlijk ontspannend werkje dat mij niet snel verveeld.


Ik maakte gebruik van de stempelset: Indescribable Gift, verkrijgbaar tot 1 juni daarna helaas niet meer!
Cardstock: Smokey Slate, Mossy Meadow en Aquarelpapier.
Het lintje is de Cotton Ribbon Melon Mambo.
De Sequins heb ik vastgezet met een gluedotje, werkt perfect!
En om het geheel wat af te maken heb ik op de bloesemknoppen wat Crytal Effects gedaan, helaas zie je dit op de foto niet zo goed.

Fijne paasdagen en tot snel weer!

Geen opmerkingen: