donderdag 7 mei 2015

Bedankt!

Hoi allemaal,

Voor de deelneemsters van mijn share-club maak ik elke maand een kleinigheidje. Tenminste, een verpakking voor een kleinigheidje ;-)

Het envelopje heb ik gemaakt met de Gift Card Envelope Thinlits Dies. De grote Banner met de Banner Thinlits en het kline smalle bannertje met de Banner Punch. De Bedankt stempel komt uit de set K.J.E.G (koop je eigen geschenk). Een leuke set voor als je iemand een giftcard of geld wilt geven!


Tevens heb ik nog leuk nieuws!
De nieuwe catalogus komt snel uit, bent u ook zo nieuwsgierig? En wilt u deze ook ontvangen? 
Laat het me dan weten!  Tegen enkel betaling van de verzendkosten krijgt u deze van mij toegestuurd.

Ik ga rennen naar mijn werk :-) Een fijne dag vandaag, het is heerlijk knutselweer!






Geen opmerkingen: