dinsdag 26 mei 2015

Hartelijk gefeliciteerd


Hoi Allemaal,

Afgelopen weekend stond in het teken feestjes. En bij een feestje hoort een cadeautje :-)
Gezien die handige euro's het cadeau waren moest er nog nog iets bij komen.
Op Inge Groot haar blog zag een heel leuk, handig doosje waar precies een verpakking After Eight in kan. Ik ben aan de slag gegaan met oude en nieuwe spulletjes, heb heerlijk zitten kleuren en dit werd het resultaat! 




Ik ben blij met het resultaat, ik was er weer tevreden over ;-)

Zoals ik net vertelde, ben ik met nieuwe spulletjes aan de slag gegaan. Dat is het voordeel van Demonstratrise zijn bij Stampin' Up! Je bent als eerste op de hoogte van de nieuwtjes en je mag eerder met nieuwe goodies spelen :-) Heb je ook interesse om demo te worden en wil je je aan mijn team toevoegen? Laat het me dan weten! Ik zou het super vinden om je te mogen verwelkomen in mijn team!

Ik zou bijna vergeten om jullie te vertellen welke producten ik heb gebruikt. Hier komt mijn lijstje:
Stempelsets:(nieuw!) hostess-sets Best Thoughts en Er is er een jarig, hoera ,hoera!
Papier: Whisper White en papier uit de SAB van dit jaar
Inkleurmedium: inktpads, markers met de waterpen
Envelope punch board
En een paar pareltjes om het geheel af te maken.

2 juni plaats ik weer een verzamelbestelling, wil je ookmiets bestellen uit de nieuwe jaarcatalogus? Laat het me dan voor 1 juni weten, dan bestel ik het voor je mee :-)

Een fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen: