dinsdag 2 juni 2015

De nieuwe catalogus is online!

Goedemorgen allemaal,

Eindelijk is het zover! De nieuwe catalogus is online gegaan! 
Vanaf vandaag kan er besteld worden, allemaal mooie nieuwe goodies, maar ook oude vertrouwde sets zijn er te vinden. Hele mooie designpapiertjes, nieuwe embellisments om van te smullen ;-)
Klik op het plaatje hieronder om de digitale catalogus te openen:

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2015-2016%20Annual/20150601_AnnualCatalog_de-DE.pdf
Wil je ook graag mee bestellen? Laat het me weten via mail/app/telefoon. Dan maken we samen alles in orde.

Met de ingang van de nieuwe jaarcatalogus heeft Stampin' Up! ook weer een geweldige actie voor nieuwe demonstratrises! Stap in tussen 2 - 30 juni en krijg 2 stempelssets naar je keuze (keuze uit nieuwe sets) gratis bij je starterspakket!
Ik wil je graag verwelkomen in mijn team, door op onderstaand plaatje te klikken link je door naar de site om je in te schijven in mijn team!
https://ida.stampinup.com?demoid=5010900

  













Heb je vragen? Stel ze gerust! Ik bijt niet (nee, echt niet....).

Geen opmerkingen: