donderdag 24 december 2015

Bonbondoosje

Goedenavond op deze kerstavond!

Deze keer heb ik jullie een gepimpt bonbondoosje te laten zien.
Vanuit de chocolaterie zat een rood lintje omheen, maar sorry, dat kan toch niet?
Dit kan veel leuker!
Al moet ik zeggen dat de inhoud het vast wel goedmaakt hoor, dit zijn de lekkerste bonbons die je hier de omgeving kan krijgen (of niet Xan?).

Dit is wat ik ervan maakte:


Het is weer helemaal naar mijn zin, soms heb je dat wel eens.. dat je tevreden bent met wat je maakt.

Ik maakte deze keer gebruik van:
Cardstock Crumb Cake, vellum, Glimmer Paper Silver. Design papier van de Merry Moments Stack.
Star Framelits & Christmas Greeting Thinlits Dies
Stempelset: Flurry of Wishes (bundle) & Holly Jolly Greetings (bundle)
Black Embossing Powder & Home for Christmas Enamel Dots om het geheel af te maken.

Ik wens jullie een hele fijne kerst!  
Ik kom nog terug met 1 kerst-achtig blogpostje, daarna komt er een boel nieuws :-)
Zijn jullie al nieuwsgierig?



1 opmerking:

Xandra van der Hoeven zei

Owwww bonbons van de Boulangerie....dat zijn écht wel de allerlekkerste ja! (maar goed dat je mij niet op visite had want anders waren ze foetsie geweest hihi)
Superleuk label weer!