maandag 28 december 2015

Hello, you're invited!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik jullie een kaartje om te laten zien, en wel een uitnodigingskaartje!
Ik geef namelijk een feestje op maandag 4 januari: de Sale-A-Bration party!

Zin om te komen? Hier de gegevens:
Wanneer: maandag 4 januari
Tijd: vanaf 19.30 uur
Waar: bij mij thuis in Dinteloord
Kosten: €5 per persoon. Incl workshop, nieuwe catalogus, SAB folder, koffie /thee met iets lekkers en een hoop gezelligheid!

Ik maakte dit kaartje voor jullie:


Ik maakte gebruik van de volgende materialen:

Stempelset: A Dozen Thoughts, Dots for Days en (de nieuwe SAB-set) Hello.
Framelits: (de nieuwe) Botanical Builder.
Papier: Whisper White, Purfect Plum, Crushed Curry, Wild Wasabi. It's my Party Designer Paper Stack voor de designpapiertjes.
De It's my Party enamel Dots maken de bloemetjes af.
De Banner heb ik gemaakt met de Triple Banner Punch.

Heb je ook zin om ook te komen op 4 januari om samen met mij te vieren dat de Sale-A-Bration van start gaat? Geef je dan op via de mail, maar een telefoontje voldoet ook!
Ik hoop je te mogen ontvangen bij mij thuis!

Geen opmerkingen: