woensdag 9 december 2015

Merry Christmas + nieuwe catalogus!!

Hoi Allemaal,

Vandaag weer een kaartje om te laten zien. Ik ben (als het goed is) met de laatste bestelling kerstkaarten bezig. En het ergste moet nog... Mijn eigen kerstkaarten! Die schieter er een beetje bij in nu, maar gelukkig komen er wel ideetjes om leuke en snelle kaartjes te maken!

Zoals deze, die maakte ik van de week met de geweldige set Flurry of Wishes!
Mooie stijlvolle kaarten en best snel klaar, dat is het ideale aan Stampin' Up! Ik hou d'r van :-)

Tevens wil ik jullie laten weten dat de nieuwe seizoenscatalogus bij gearriveerd is, oei wat is hij leuk! 
Ik ben werkelijk razend enthousiast!! 
Wil je deze ook graag ontvangen? Laat het me dan weten.
Een mailtje is snel verstuurd dmv een druk op de emailknop in de linker sidebar.
Ik vraag alleen de verzendkosten hiervoor.

Je kan ook gezellig maandagavond 4 januari komen bij mij thuis! Voor een kleine bijdrage van €5 gaan we aan de slag met de ALLERnieuwste producten, krijg je koffie/thee met iets lekkers en de nieuwste catalogus mee naar huis.
Met z'n allen maken we er een feestje van!

Ik heb er ontzettend veel zin in, maar ik mag ook m'n kerstkaarten niet vergeten ;-)




Geen opmerkingen: