vrijdag 18 december 2015

May Happy Moments


Goedenavond allemaal,

Hier weer een berichtje van mij, waarschijnlijk de laatste in de kerstsfeer. Ik ga me nu helemaal richten op de Sale-A-Bration periode die eraan gaat komen. Er staan een boel leuke, nieuwe, mooie spullen in de kast die me roepen :-P

4 januari geef ik namelijk een workshop bij mij thuis, deze avond gaan we aan de slag met die leuke, mooie, nieuwe spullen! Wil je komen? Geef je dan op, dan reserveer ik een plekje voor je!

Maar goed, terug naar mijn kaartje :-) Van deze uitvoering maakte ik maar liefst 15 stuks. Een beetje productie draaien was noodzaak begin deze week. Door alle bestellingen liep ik hopeloos achter met mijn eigen kaartjes.



Ik maakte deze kaart met het formaat van 21 x 9,5 cm. Erg leuk om eens wat anders te doen. Ik kwam op het idee door de enveloppen die ik in de supermarkt zag ;-)
De leuke stipjes op de achtergrond zijn gestempeld met Gorgeous Grunge. En die leuke swirl-achtergrondstempel? Die is uit een nieuwe set! I love it!
De designpapiertjes komen wederom uit paperstack Merry Moments.
De tekst heb ik geembost met zwarte embossingspoeder, de stempel komt uit de set Wondrous Wreath.
Een paar nietjes en enamel Dots maken het geheel af.

Een fijne avond! Ik hoop tot snel. Via mijn blog, mail of wie weet bij mij thuis op 4 januari!

1 opmerking:

Xandra van der Hoeven zei

Eén exemplaar hiervan mocht ik ontvangen! In het echt nog mooier!