dinsdag 22 december 2015

Merry Christmas: labels!

Goedemorgen allemaal!

 Ik kwam erachter dat ik nog niet helemaal was met de kerst-blog-berichten :-)
Dus ik ga nog even vrolijk door.

Van de week had ik alle kerstcadeautjes in huis. Ik kocht effen inpakpapier bij de Action.
Een eigengemaakt label maakte het geheel af.
Hier ziet er veel gezelliger uit dan zo de naam op een pakje schijven.
Kijk en oordeel zelf ;-)




Veel leuker en gezelliger, toch?

Ik maakte gebruik van:
Crumb Cake Cardstock, Whisper White
Stempelset: Flurry of Wishes (bundle), Snow Place (bundle) en Holly Jolly Greetings
Ook heb ik enkele elementen geembost met de Iredisent Ice embossingspoeder.
De namen stempelde ik met de Alphabet Rotary Stamp.

Een fijne dag en tot snel!
Ik heb nog meer in petto voor jullie ;-)

1 opmerking:

Xandra van der Hoeven zei

Wat een schatjes!
En inderdaad, veel gezelliger!