zondag 17 januari 2016

Congratulations

Goedenavond op deze koude zondagavond!

Vandaag heb ik jullie een verjaardagskaart om te laten zien, een mannenkaart. Deze maakte we ook de afgelopen keer tijdens de workshop bij mij thuis :-)
Zin om ook eens te komen? De eerstvolgende workshop is gepland op maandag 25 januari om 19.30 tot ongeveer 22 uur. Ook is dan de gelegenheid om spulletjes te bestellen.

Dit is het kaartje dat ik maakte voor de vorige workshop:
Deze keer heb ik niet geembost met de embossingfolder maar gestempeld. Je inkt dan eerst de embossingfolder in en dan leg je het papier ertussen. Zachtjes aan drukken en whola, klaar! Een leuk resultaat en het maakt de folder nog bruikbaarder! 


Ik maakte gebruik van:
Stempelsets: Going Places, And Many More (voor de tekst)
Papier: Dilightful Dijon, Whisper White, Soft Suède.
Inkt: Versamark, Basic Black, Crumb Cake.
Embossingfolder: World Traveler
Embossingpoeder: White
Ponsen: Banner Triple + Banner

Geen opmerkingen: