zondag 3 januari 2016

Wish Big


Hoi allemaal,

Allereerst de beste wensen voor 2016! Dat het een mooi jaar voor iedereen mag worden, in goede gezondheid en veel creatieviteit! 

Dit kaartje maakte ik gisteravond, onder het genot van een kopje thee en Willeke erbij via Skype ;-)
Ik maakte gebruik van de mooie SAB-set What I Love. Deze was voor mij een absolute musthave! Erg mooi en voor vele doeleinden te gebruiken.


Ik maakte gebruik van de volgende producten:
Stempelset: SAB What I Love, A Dozen Thoughts (voor de tekst)
Papier: Purfect Plum en Whisper White
Inkt: Ellegant Eggplant, Purfect Plum, Old Olive, So Saffron (voor het gesponste achtergrondje), Basic Black
Marker: Old Olive (voor de stiksteektjes)
De Rhinestones maken het kaartje af.

Een fijne zondag verder! En wie weet zie ik je morgenavond? Er is nog plek!

Geen opmerkingen: