donderdag 9 november 2017

Voor jou


Goedemiddag allemaal,

Ik ben er weer, ik ben er weer!
Weer met een blogberichtje.
Een paar weken geleden had Albert Heijn de Freek Vonk plaatjes actie, ik weet niet wat me bezielde maar ik deed ook mee (grinnik). Met als gevolg: heel veel dubbele plaatjes.
Via Facebook heb al wat mensen/kinderen blij gemaakt door hun de missende plaatjes te sturen.
Van de week maakte ik dit kaartje om de plaatjes mee te sturen, voor een jongetje die heel blij was dat zijn boek vol is!


Voor dit kaartje maakte ik gebruik van:
Stempelset: Voor elke gelegenheid voor de tekst
Het vosje: Foxy Friends stempelset en pons
Stempelset: Timeless Textures voor de spikkeltjes 
Voor de Banner: Wood Textures designer series paper Stack en de Banner Triple pons
Papier: Whipser White en Crumb Cake 

Dank je wel voor het langskomen!